Garancia
Jótállás
Minden általunk forgalmazott termékhez hivatalos garanciát biztosítunk, a termék vételárától függően az alábbiak szerint:
- 10.000 Ft alatti termékekre: 12 hónap jótállás
- 10.000 és 250.000 Ft közötti termékekre: 24 hónap jótállás
- 250.000 Ft feletti termékekre: 36 hónap jótállás
A jótállási idő a termék egyedi árától függ, nem a teljes rendelési összegtől!
Az összes kínálatunkban szereplő termék megfelel a hatályos magyar jogszabályoknak és fogyasztóvédelmi előírásoknak. Kizárólag eredeti, új termékeket forgalmazunk, amelyeket megbízható partnereinktől szerzünk be, gyári csomagolásban, bontatlanul szállítva.
Hogyan érvényesítheted a garanciát?
1. Ellenőrizd, hogy valóban hibás-e a termék
- Mielőtt jelzed a hibát, kérjük, győződj meg az alábbiakról:
- Megfelelően csatlakozik az áramforráshoz?
- Próbáltad már újraindítani a készüléket?
- A használati útmutató alapján megfelelően használod?
Teljesen vezeték nélküli fülhallgatók esetén: ha csak az egyik oldal szól, próbáld ki a gyári újraindítást (a használati útmutató alapján) – ez a legtöbb esetben megoldja a problémát.
2. Készítsd elő a szükséges dokumentumokat
- Elektronikusan kapott vagy itt letölthető jótállási jegy
- (Ajánlott) az eredeti csomagolás megőrzése a biztonságos visszaküldéshez
- A jótállási jegyet e-mailben küldjük el, de letölthető verziót is biztosítunk itt
3. Hibabejelentés és csomagküldés
- Küldj egy emailt a webshop@iphonemuhely.hu emailcímre, vagy válaszolj a megrendelést megerősítő emailre.
- Csomagold be a terméket biztonságosan (lehetőleg minden tartozékával)
- A csomagfeladáshoz szükséges információkat egy automatikus e-mailben küldjük el
Miután megérkezik hozzánk a termék, megkezdjük az átvizsgálást, és a lehető legrövidebb időn belül javítjuk, cseréljük vagy visszatérítjük az árát – a hiba jellegétől függően.